WERKEN BIJ WI

INFO OVER DE ULTIEME WERKPLEK  ZZP’ER

1. Salons:

WI-Kappers biedt jou eigentijds ingerichte salons waar je een werkplek huurt.

2. Werkdagen en - tijden:

Wil jij als haarstylist je eigen werkdagen en -tijden bepalen én meer verdienen zonder grote risico’s en investeringen? Wij bieden jou als ervaren zelfstandig ondernemer of starter dé mogelijkheid om een werkplek te huren in een van onze salons.Dan is WI-Kappers de juiste match voor jou.

3. De mogelijkheden zijn:

WI-Kappers support diversiteit en verhuurt werkplekken aan verschillende typen zelfstandig ondernemers. Zo is het mogelijk om in een van onze salons aan de slag en WI-Kappers klanten te behandelen. Mogelijk is ook dat je uitsluitend je eigen klanten helpt. Daarnaast is een optie van beide ook mogelijk.

 

  • Je bent een starter die uitsluitend WI-Kappers klanten behandelt.
  • Je hebt al een gedeeltelijke eigen klantenkring die je uitbouwt door WI-Kappers klanten te behandelen.
  • Je behandelt uitsluitend je eigen klanten of maakt een combi van beide klantengroepen
  • Kortom: je bent van harte welkom!

Ik zoek een werkplek

Bij ons werk je niet in loondienst, maar huur je een werkplek in een van onze salons op toplocaties in Den Haag of Amsterdam. Je vormt samen met collega-stylisten een professioneel kapperscollectief. Er komt veel kijken bij het ondernemerschap als succesvol haarstylist. WI-Kappers biedt daarom ondersteuning en voorziet jou van de nodige faciliteiten, zodat jij je kunt richten op het belangrijkste: jouw klanten.

Kijk voor meer informatie verder via het bovenstaande menu.

 

ALGEMEEN

WI-Kappers biedt jou en je collega’s diverse facilitaire voorzieningen aan, die in je huur is inbegrepen.

4. Werk en materialen:

  • Gebruik van behandelstoel
  • Gebruik van wastafel
  • Gebruik werkwagen
  • Wasmachine
  • Handdoeken
  • Kapmantels
  • Handschoenen
  • Toiletartikelen
  • Schoonmaakartikelen

5. Klanten en service:

  • Gebruik van automaten en servies voor:
  • koffie/cappuccino/thee en koekjes voor klanten
  • Gebruik van Wi-Fi
  • Gebruik van lectuur voor klanten (wordt maandelijks vernieuwd)

6. Overig:

  • Persoonlijk profiel website
  • Centraal kassasysteem
  • Centraal online boekingssysteem
  • Pinautomaat
  • Centrale marketing
  • Online agenda Traetwell

Kosten

Als ondernemer maak je kosten en genereer je omzet. WI-Kappers berekent geen commissie over de omzet die jij maakt met jouw behandelingen. Alleen de huur van jouw werkplek, inkoop voor productverkoop en gebruik van kleurproducten zijn in jouw kostenpost inbegrepen: zie ook het overzicht hierboven.

MARKETING

7. Persoonlijke pagina:

Je krijgt een persoonlijke pagina op onze website onder het kopje ‘stylisten’. Zo ben je altijd zichtbaar voor klanten.

Deze persoonlijke pagina is opgebouwd uit: je foto, een stukje tekst waarin je jezelf voorstelt, je persoonlijke levensspreuk en trefwoorden, je werkdagen en je persoonlijke prijslijst. Eventuele specialisaties en bijzonderheden die bij jouw behandelingen horen worden hier uitgelicht.

Centrale marketing op de website

De centrale marketing bestaat uit:

 

  • Color inspiratie
  • Uitlichting van producten
  • Uitlichting van behandelingen
Je Instagram op je persoonlijke pagina

Klanten bezoeken regelmatig een Instagrampagina voorafgaand aan een afspraak.

 

  • Wij bieden de mogelijkheid om jouw eigen Instagrampagina als lookbook te koppelen aan je persoonlijke pagina.
Product promoties

Nieuws

 

  • Product promoties worden gepost op Social media
  • Geregistreerde klanten ontvangen mailing over promoties en nieuws gerelateerde artikelen

Instagrampagina als lookbook

Naast dat er kapsels en aanverwante artikelen gepost worden op de WI-Kappers Facebook- en Instagrampagina, heb je de mogelijkheid om:

 

  • Foto’s van jouw werk te laten posten op de Facebook- en Instagrampagina van WI-Kappers
    Nieuwe en bestaande collega’s onder de aandacht te brengen via de social media kanalen

Tool voor klantengroei – Treatwell

Een groei in het aantal klanten is van groot belang voor zelfstandig ondernemer.
WI-Kappers bevordert klantengroei op verschillende manieren: wij werken aan doorontwikkeling op het gebied van naamsbekendheid en hanteren een eigen afspraken en boekingssysteem, waardoor klanten bij ons geregistreerd staan. Daarnaast maakt WI-Kappers gebruik van het boekingsplatform Treatwell. Dit is een landelijk beauty boekingsplatform waar potentiële klanten geschikte haarstylisten kunnen vinden. Treatwell zorgt niet alleen voor extra klanten in je agenda, maar leidt ook tot nieuwe, vaste klanten bij WI-Kappers. Hierdoor is de door jouw betaalde commissie ook een investering in klantengroei.

 

  • Treatwell berekent een commissie van 35% over de behandeling van nieuwe klanten die voor het eerst een afspraak boeken. Komt deze klant terug als vaste klant, dan is de commissie niet meer van toepassing. Betaalt een klant vooruit, dan brengt Treatwell 2% aan administratiekosten in rekening.
  • De maandelijkse abonnement-kosten voor deelname aan Treatwell zijn bij je huur inbegrepen.

Nieuwsbrief

7. Persoonlijke pagina:

Je krijgt een persoonlijke pagina op onze website onder het kopje ‘stylisten’. Zo ben je altijd zichtbaar voor klanten.

Deze persoonlijke pagina is opgebouwd uit: je foto, een stukje tekst waarin je jezelf voorstelt, je persoonlijke levensspreuk en trefwoorden, je werkdagen en je persoonlijke prijslijst. Eventuele specialisaties en bijzonderheden die bij jouw behandelingen horen worden hier uitgelicht.

PRODUCTINKOOP (verzorging, styling en kleur)

8. Een overzicht van de algemene inkoop van producten:

WI-Kappers werkt met de volgende merken: Oway, Olaplex en Balmain. Wij schaffen de producten aan, waardoor je zelf geen inkoop hoeft te doen.

Overzicht

  • Wastafel verzorgingsproducten
  • Stylingproducten voor gebruik tijdens de behandeling van klanten
  • Kleurproducten
  • Olaplex
  • Producten voor verkoop
Product
Styling
Kleur
Wastafel-verzorgingsproducten

Alle wastafel-verzorgingsproducten uit het assortiment van WI-Kappers zijn bij je huur inclusief. Het gebruik van een Oway conditioner en een treatment is een service naar klanten. Ook een treatment is bij je huur inclusief, die je kunt doorberekenen aan je klanten.

 

Stylingproducten tijdens de behandeling

Alle styling-producten uit het assortiment van WI-Kappers zijn bij je huur inclusief.

 

Kleurproducten

WI-Kappers verzorgt de inkoop van het Oway kleurassortiment.

  • Per kleuring betaal je een vaste inkoopprijs.
  • Deze omvat het gebruik van deze product bij permanente kleuring en bleaching.
  • Bovenstaande geldt ongeacht de lengte of dikte van het haar en de hoeveelheid folie voor Highlights of Balayage.

 

Toner
  • Voor het gebruik van een toner betaal je een vaste inkoopprijs per keer.

 

Olaplex
  • Voor elke Olaplex behandeling wordt een vaste inkoopprijs in rekening gebracht.

 

Producten voor advies verkoop
  • Bij de verkoop van producten uit het assortiment van Oway, Olaplex en Balmain deel je 50% van de winstmarge met WI-Kappers.

RAPPORTAGE

Inkoop en kosten

De door jou gemaakte omzet.

  • Wordt wekelijks op maandag naar je overgemaakt.
Rapportages
Verkoop advies product
Verbruik kleur
9. Rapportage omzet

Dagelijks heb je overzicht in diverse persoonlijke rapportages.

  • Wekelijks ontvang je een rapportage omtrent je totale weekomzet, behandelingen en verkoop.
  • Een keer per maand ontvang je een rapportage over zowel je behandelingen als je verkoop.

 

10. Verkoop producten

Bij verkoop van producten uit het assortiment van WI-Kappers ontvang je hierover een keer per maand een inkoopfactuur.

 

11. Verbruik kleur

Over het verbruik van kleur bij klanten uit het assortiment van WI-Kappers ontvang je een keer per maand een factuur.

Neem telefonisch contact met ons op of reageer via het onderstaand contactformulier.

    Solliciteer nu!

     

    TRANSLATE »